So I need you.

Det är först då när det verkligen är försent, som du kommer att ha henne i tankarna.


OKEJ, DET HÄR ÄR BARA SOM DET KAN KÄNNAS, SPECIELLT I MIN VÄRLD!
Var ut ett tag med jonna, roligt roligt. vi pratade om ditt och datt, depp saker. typ kärlek? det började med att hon frågade hur de gick med grabbsen! ( för att påpeka har jag inte många grabbar, iofs ingen) haha! men iaf, o så utvecklades det till att prata om att bli sårad, o missförstånd o sånt där. om att typ vara rädd, men att de finns typ nån sån där, men ja-a! men även om de finns ngn, så vet den inte om det, och verkligen inte så länge den inte vill veta det. jag menar, om man vill veta så frågar man väll antagligen om det finns ngn, men vill man inte veta, så låter man bli. och jag sku chansa såhär, jag sku inte säga så länge inte en person sku fråga, men personen sku nog personligen själv inte ens undra över något sådant, vilket gör så att att det förblir ett mysterium! en gåta helt enkelt, jag menar, anledningen varför de aldrig sedan skulle kma ut, var för att denna aldrig bad om det.
JA, HOPPAS NI FÖRSTÅR NÅGOT!


Jag kunde inte ens fantisera om det, inte ens i min vildaste fantasi! På ett sätt var det som om en dröm slagit in, precis som om jag vunnit mig något, men på ett annat sätt förlorade jag bara mer och mer.  


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0