SOKA MITÖ!

tjiiing! kollade just klart ett avsnitt av greys! det är faktiskt jätte bra, och det här avsnittet var helt bra! fast det känns forfarande och se yang utan dr burke! men iaf, min kära bror marcus och tia var och hälsade på här nu under kvällen, pratade om ditt & datt! bland annat om hockey vilket är ett vanligt samtalsämne, haha! nejmen om en massa, och han åker tillbaka till norge imorgon, blää =( men han kommer ändå hem igen om 2 veckor! nästnästa helg kanske jag drar iväg till kuusamo? sofia sku nog fa, o kanske emilia o tomppe iaf! Kollade förresten på enemy at the gates i skolan idag, har sett den tidigare, och jag har nog den t.o.m! Och den är bra, och Jude Law är en riktig snygging, med typ världens hetaste ögon! nog skrivet om det. nu ska jag fortsätta min kväll med att läsa! Ha det så bra då, med kärlek!



Sööööööto! jag blir galen! why, why, why?


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0