Stay away from me.

Just nu: Nabil - inte värd mina tårar

OH!
"Du går din väg jag går min, vi tar farväl
Orkar inte leva såhär olyckligt kär."


Hallå, den här dagen har gått otroligt fort ändå! Idag hade vi skridskor i skolan, alltså på gymnastiken! körde ledarskap, några lekar med småbarnen, haha vad roligt man hade! Ja sen har jag typ pluggat lite osv. Får se vad man hittar på imorgon, sku nog umgås med Sofia tror jag! Glodde Gossip Girl! Det är bra! Ja, funderar på att åka till sl nästnästa helg. Komma bort från haparanda ett tag! Skönt! Nå det var allt för mig iaf! Hejdå! Med kärlek!


SÖÖÖÖÖTNOS! =(((

it's time to move on, it's time to forget. i gues this means that i'm givin up..

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0