still asking, when will it end?

Boy, out of my mind. Walk out of my life, just like you suddenly came into it.


God kväll, jag är trött. Klockan 9 börjar Greys, så jag ska se det iaf.
Och jag tänker inte missa det hursomhelst.  Hade no i skolan idag, biologi! Och det är faktiskt väldigt intressant måste jag säga. Imorgon har vi förresten matte prov, hoppas det går bra, matte är kul men rätt klurigt ibland, fast våra lektioner har liksom, fastnat. eller en hel del har börjat fastna i hjärnan (vilket är vanligt men) ja.
Och så har vi våran långa so lektion, samhällskunskap (vilket också är intressant). Jag har inte så mycket nåmer kvar att göra, fyra engelska uppgifter, tar alltid en i taget och så två böcker kvar att läsa. Men det går snabbt.
Snart har vi lov, det ska bli skönt. Jösses, jag kan knappt tala om hur sårad jag blev, jösses. Men det spelar somsagt ingen roll, det hör inte riktigt hit. (orkar inte skriva om något sådant, eller alltså detaljerat så) Hejdå.



No one's gonna love you more than I do?
I'm not scared because you're holding my what......

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0