Suddenly it's like we've found it.

Just nu: Electric Light Orchestra - I can't get it out of my head


God dag mina damer och herrar!
Dagen började med att jag hade otroligt svårt med att stiga upp, kände mig alldeles för seg men jag lyckades hursomhelst ta mig upp ur sängen på något sätt. Fick den bästa starten på morgonen, med att min kära mor nästan skrämde livet ur mig, haha. Sen så hade vi skola, började med matte. Ja ni, matte en måndag morgon, känns som att hjärnan fortfarande sover eller något, (oftast) men idag hade jag ork och 'träna' lite, gjorde repetitionsblad och testblad så ja. Hade syslöjd i skolan så jag kunde fortsätta med min klänning, jag vill få den klar, ska nog välja syslöjd som elevens val sen om det går. Sen traskade jag iväg till Ikea tillsammans med Sofia för att träffa Elias! Han var här med sin mor och syskon osvosv. Gick runt där ett tag och så, sen så inträffade Elias värsta mardröm typ, han blev lämnad i Haparanda av dem. Okej, han skulle ju åka buss hem, så följde vi med honom till busstation osv, ja sen har jag inte hunnit med så mycket mer. Men ha det bra!


BOY! damn, you look nice.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0