The otherside..

I'm holding on to what I have. Just turn around, don't look back.


Hej hopp, jag skriver mitt andra inlägg för idag, och jag har verkligen inga gränser när det gäller att skriva i min käraste blogg! Jag menar, det är en skiit kort stund sen jag skrev det förra, men har bara lust och skriva lite nu innan jag ska börja läsa.

Jösses, Erica är i Västerås nu, eller det har hon ju redan varit sen igår, men ändå! Så hon är sådär långt borta ifrån mig nu, så det är inte precis några hundra meter bort till henne, men hon kommer hem på fredag? tror jag iaf! Men vet inte exakt när. Jag börjar sakna henne, för hon är så social, och hon är så bra! Imorgon har vi ute dag i skolan, jösses, vet inte riktigt hur jag ska palla det men. Får ta mig till tammajänkkä på något sätt, alltså menar ju såklart att jag ska gå dit, men vet inte hur jag ska ha någon ork att ge mig ut i 'vildmarken'.
Hursomhelst så åker min kära vän Nora utomlands, och hon kommer vara ännu längre bort ifrån mig än vad Erica är, typ på andra sidan jordklotet, nah! Hon kommer hursomhelst vara i Thailand, och jag kommer sakna henne med för att jag inte lär se henne på minst två hela veckor!

Ah, alla åker bort överallt. Jag funderar också på att hoppa på någonting jag kan färdas med iaf, helt seriöst. Men saken är den att jag inte riktigt vet vart jag vill ta vägen just nu, men bort från Haparanda ett tag iaf, nu när vi ändå har lov så skulle det passa mig utmärkt. Det blir förresten inte heller någon Kuusamo ihelg, ja och allt pågrund av att det var så få som skulle åka dit, men whatever? Finns väll annat jag kan göra. Som t.ex så har vi tänkt ha en mysig filmkväll, och bara ta det lugnt med folk. Bl.a Tomppe, Kristoffer, Li, Linnea, Sofia? och jag, men sen får man se vad som sker mer. Någonting kuligt borde vi iaf hitta på tillsammans. Li gav förslaget att vi skulle ta och komma och hälsa på hos henne? Sa Tomppe. Men efter många om och men tyckte vi att det borde vara mest lämpligt om alla kom till Tomppe, och jag måste då hålla med då! Haha t.o.m Matti ska bort, till (Vierumäki) tror jag att det iaf hette! Nu är det endast fyra skoldagar kvar tills vi får lov, efterlängtade lov! Nu loggade Erica in! Och det är positivt, betyder att hon fortfarande är vid liv där borta i v-ås! Snälla kom hem snart. Och nu fick jag veta att hon först kommer hem på Lördag så det blir en extra dag än vad jag trodde!

Sofia är förresten ganska så gullig av sig, för att hon är så trög ibland, en äkta trögboll, men är det inte sött när man är trög? jo alldeles för, men jag måste hålla med om att hon kan vara 'riktigt smart' okej nu kanske jag tog i lite! Nejmen helt seriöst så är hon smartare än vad vissa tror, som t.ec Gunnar, för egentligen är det han som är den osmarta av dem två, men han är bara inte mån om det. Hursomhelst, och med tanke på det så har Elias åkt hem redan för över två timmar sedan, vilket betyder att han är hemma redan. Och sist jag träffade honom före det här var innan sommarlovet, och nästa gång jag träffar honom är säkert före sommarlovet, just före nångång, och det är ju skit länge, borde hoppa på bussen för nu börjar jag ju nästan sakna honom redan! Jag är ingen gnäll spik, men det är faktiskt tråkigt att vi ses så sällan! Åh, iaf. HA DET BRA!



du är underbar.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0