There's so much more you use to do.

Just nu: Kanye West ft. T-Pain - The good life

hejhopp, idag vaknade jag först redan före 9 på morgonen, av en dröm, eller så var det av att thea och tindra höll på att härja. jag hade en sjukt rolig dröm, men ändå en bra! och så somnade jag om, och så drömde jag om att jag berättade om den förra drömmen jag drömde om till den personen som var med, o så blev de likdanat som i min förra dröm! Ja så när jag vaknade trodde jag ju såklart att jag berättat det på riktigt, och att det verkligen hade hänt, men nej! Så tråkigt!

The road is always dark <- hahaha, väldigt bra för knäckebröd!

Har vart och kollat när a-laget hade match mot Hudiksvall. Var där tillsammans med Sofia, Erica, Matti och med Tomppe! Jag fotograferade lite. Och ja, det var lätt en av de bästa matcherna jag sett. Asplöven spelade otroligt bra, och dom var helt enkelt för bra för Hudiksvall. Matchen slutade med 8-1, jösses. Nu är Asplöven iaf med i playoff, man får bita ihop och vänta tills det börjar! Och så får man hålla tummarna för att allt ska gå bra! Kommer ju sådanna lag som Troja och ja, nå men man vet aldrig. Och jösses, jag såg snyggingen idag!
Ibland när man ser en människa, känns det som att få ett slag i ansiktet, som om personen sliter ut ens hjärta. En ganska så underlig känsla. Iaf, vissa människor är bra på det där med att ignorera, och då kan jag smälta in och spela med hur bra som helst! Ja, men mina vänner är underbara, tack för att ni finns.

S-S-SÖTJÄVEL! ( `v´ )


jag tvingade dig aldrig till att vara en del av mitt liv. så du behöver inte vara det, så snälla låtsas inte ens.
Don't pretend to care!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0