Vad är kärlek?

...När Simba återväner i Lejonkungen! (såklart!)


Vem tänkte inte på det? Ja hursomhelst. Sitter här i skolan i datasalen och ska snart ta tag i mina arbeten, har elevens val. Ska göra klart mitt jew projekt, och sen ska jag skriva om typ någon cooling, sen ska jag göra mitt FP, i engelskan och sånt där. Har en sen dag idag, får se vad jag hittar på efter skolan. Ska nog göra lite repetitions uppgifter i engelskan eller något. Ha det bra.


Snart är det lov, o efter det är det inte länge kvar tills vi får påsklov, och efter det har vi inte lång tid kvar i skolan och sen är det sommarlov! Ge mig sommar, vintern suger kraften ur mig.


SÖTNOS! hehehehe, kiss me goodbye.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0