What if..

Just nu: 2pac - Baby Don't Cry

what if i said that i need you around.

halloj, idag vaknade jag rätt så tidigt, redan vid 9 tiden, helt sjukt! Jag hade åtminstone fått tillräckligt med sömn eftersom att jag var pigg som bara den. När klockan närmade sig 10 så ringde jag till Sofia, och hon var vaken redan som tur var. Sedan när vi båda var klara promenerade vi in till stan, till torget. Eftersom att vi skulle checka vad det var där. Och ja, även fast det inte egentligen var så kallt ute, var typ -1 eller något sådant, så höll man på att frysa ihjäl. Sofia & Tomppe & Kg gjorde mål på S, och ja. Sedan var vi och klappade en ren, haha den var jätte söt måste jag säga! Och så var vi till ica, och så har jag glott på a-lagets match! Asplöven - Kovland! Och Asplöven vann med 4-1 vilket var kanonbra! Helt sjukt bra. Jag måste då säga att det går bra för dem nu! Och ja, dom går vidare till playoff. Heja heja! Ja vad mer, sen har jag suttit och pratat med syrran och så, ska snart umgås med henne eftersom att hon stannar här nu tills imorgon. Imorgon ska jag se matchen mot Hudiksvall, och jag hoppas verkligen att Asplöven vinner ja!
Har haft sjukt ont i kroppen idag, eller ja hade redan växtvärk i benen inatt, och har haft det hela dagen, och så i armarna. Men det har gjort helt h-vetes ont i ena armen, har nästan haft lust att hugga av armen, men det skulle bara ge mer smärta! Och mina ben har varit en börda för mig under dagen! Men jag har ingenting emot att växa några cm, då slipper jag 'lill malin'.
Iaf har vart i kuben med Sofia, Tomppe, Kg och Lii! Trevligt umgänge! Och jo, sen kom ju Erica också!! =D Börjar bli lite trött nu, trött på att skriva! Ha det bra, med kärlek!

Now he's in question, i'm starting to compare, could he be the one or isn't he just the same?
Is there anyone better? Should i line up the whole world? Or just wait for him to come "home"..
I'm not gonna blame you anymore, I'll give it a try. Maybe i'm not the one for you, but hi there guy,
you could be the one for me.

why can't guys be more like you?

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0