You said you stand for every known abuse.

Lovelovelove!

Vissa väljer fel ord! Idag har det också vart ganska chill, hade engelska prov (grammatik!) och det gick nog hyffsat bra, får se vad jag får på det! jag och sofia har haft roligt i skolan idag, jösses vad jag har skrattat! alltså, livet är verkligen så sjukt, eller det mesta är bara så sjukt! men överdrivet ROLIGT! iaf, sen satt jag i skolan och funderade över vissa saker! tog en liten "läspaus" eller vad jag nu ska kalla det. Har snart skrivit klart min andra recension, håller på och läser min tredje bok, vilket inte tar länge, och då ska jag skriva den tredje, och sen ska jag börja läsa ngn bok! Japp, idag hade jag tänkt och fara ut med Sofia, ska iaf hinna med att äta och skriva klart recensionen!
jag har ont i ena örat och i halsen! och jag är sugen på en magnum! =o

hejdå!

mehe, it's time to forget, uhm, i guess you're not all that!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0