you're my star!

it's time to leave it all behind. and if this is givin up, then i'm givin up!

SD! du är helt klart min stjärna! och.. en klass för sig!

hejhallå, dagen började med att jag vaknade rätt så tidigt, gjorde mig iordning och sånt där för att jag skulle vara på a-hallen eller ja badhuset klockan åtta! nå iaf, när jag var klar, eller nästan klar så slog jag en pling till tomppe och frågade hur han skulle ta sig till badhuset, och han hade skjuts så jag fick åka med honom! men iaf, när klockan närmade sig åtta gick jag hem till tomppe där hans mamma o han redan var färdiga, kan man säga! och så träffade jag sutti? zorro (som jag glömt) för att jag mer är inne på elvis! och jösses, han har vuxit till sig, och ser mer ut som en boll nu pga sin otroligt lurviga päls! och den hunden tänkte nog följa med mig! iaf.. när vi kom fram till badhuset var emilia redan där, så vi väntade på att mats skulle komma och så gick vi för att byta om till shorts och så sku vi bara ha t-shirt för att det sku vara så varmt! vi skulle alltså jobba som funktionärer under simtävlingarna för treor-sexor tror jag det var! när vi var klara skulle vi gå ut till simhallen, men fick gå runt o så kom nora och erica! sen så har vi typ bara tagit tid och sånt där. trycka på start och stopp, och nollat saken och sagt tiden, och så fick vi tillsist dela ut priserna, och gratta kidsen! det var ganska roligt, även vi fick medaljer, för att vi var så duktiga! ja och medan tävlingarna höll på så träffade vi jari, en som jobbar på montesori? som vi typ brukade hälsa på när vi var yngre! och han kände igen oss ännu! han kom typ fram och frågade hur det var nu efter tre år, o blabla att vi brukade vara där på montesori o hälsa på hos hnm, o så frågade han om de där killarna var lika heta grejer fortfarande som då, sen så kom han igen senare och frågade om jag råkat göra några större misstag under tävlingarna, o hur de gick och så! han är social! och sen senare. det kom en jättejätte söt unge fram till mig och sa hej, och så log hon ett jätte sött big leende, och så sa hon: tack så mycket, hejdå! men iaf, när det var slut så var det dags för oss att dra och äta, blev bjudna på leilani av skolan! åt kina mat såklart. sen så åkte man hem, så sooov jag, och så har jag vart ute med nötterna, på ica bl.a! iaf, nu måste jag avrunda! ha det bra! med kärlek!

If you got something to say, then you better say it right now, cus you don't have another day!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0