2008

2008! Det var som f-n! Sitter här och funderar.. Månne hur detta år blir? =D Ja, ska berätta lite om mitt nyårs firande. Började med att jag åkte först 10 med syrran till torne. Efter vissa komplikationer. Mötte Jonna och Emilia framför dendär, ja typ kalles eller sale eller vad den nu heter nu. Sen gick vi iväg dit var scenen var, eftersom att Piia och Emilias kusin var där och väntade. Så stod vi vid en sån där eld och pratade om ditt och datt tills bandet skulle börja uppträda, men det var något tekniskt fel. Ja men iaf, sen startade bandet sitt, och det var helt nice och lyssna väll. Det var rätt roligt och vara där, bara det att man hade den där jobbiga känslan i kroppen. Sedan så kollade vi när finland sköt raketerna! Alltså var jag somsagt en timme tidigare än vissa under 2008! Eftersom att det var 2008 redan 11, dvs 12 i finland 2008! Så då han jag uppleva det året lite tidigare. Inte för att det kändes mer annorlunda. Ja, så träffade vi Tomppe där, och så fick jag höra en massa annat bad! Och den där kvällen kunde inte bara bli värre, tänkte jag iaf då. Men det blev den väll för var minut som gick! Men alltså själva stunden med vännerna var lyckad! Men inte den där känslan, av att veta! Och så träffade vi Nora där! Ja, sen for vi till den där pizzerian och värmde oss, oj vad skönt det var! Och när vi väl for ut, så insåg man hur kallt det egentligen var! Sen så hade Saana och någon annan stuckit iväg till keskus, så vi fick vänta på dem där, och sedan for vi iväg dit var scenen var och värmde oss vid en eld igen! Och efter en lång tid med att vänta på dem kom de äntligen och vi fortsatte mot Haparanda, stranden! Där nyårsraketerna börjat redan att skjutas! Ja, så jag och Jonna stressade på lite för att hinna dit, och det gjorde vi verkligen! Vi kom väll försent, men vi såg en massa ändå! Och efter det insåg vi att vi faktiskt tappat bort de andra, men det visade sig att de var vi shell! Och så gick vi till kalles, där jag skulle träffa marie, men hon dök aldrig upp, och vi höll på att frysa fast. Haha, tappade känseln från hela handen. Men jag fick  låna jonnas extra vante så då hade jag två på den! Sen så vandrade vi till shell och sådär, och sen så åkte jag hem! Och sen fortsatte det bara och bli värre. Och sen kom jag fram till ngt. Det fattades bara det, så sku de inte kunna bli värre. Haha ungefär så ja! Men ha det så bra! Gott nytt år än en gång!

något på hjärtat?
Postat av: gott nytt år

AHHAHA, oj, ursäkta ;o men kommer inte ihåg det, ärligt talat kommer jag inte ihåg så mycket. så ;p

2008-01-02 @ 04:12:37
URL: http://marie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0