Du är bäst!

My world's upside down! haha, hallå, åtminstone på något sätt så är mitt liv upp och ner just nu, men ändå ska jag inte riktigt klaga, för det går att fixa. och dessutom finns det en massa höjdare i livet måste jag verkligen säga, jag tycker att hm, du är bäst! och du vet vem du är. dessutom så tror jag att du vet hur jag känner mig, jag tror att du vet det, jag egentligen inte kan säga dig. ja men hursomhelst, lyssnar på deppmusik kan man gott och väl säga, inte för att det gör mig deppig, det enda som är depp idag, är att en nära väns helt enkelt familjemedlem gick bort idag. jag beklagar verkligen sorgen. vad har jag gjort idag? jo, jag har vart i skolan, det var väldigt chillit idag, endast svenska och engelska. har ringt till den allra mest sociala människan i världen? åtminstone ibland. och så har jag varit med den mest osociala människan i världen, nej nu skoja jag, men har vart med sofia, här ute i marielund en stund, pratade om dittan och dattan, helt enkelt slutade allt perverst. jaa, men efter ett tag blev det kallt, ja jätte kallt faktiskt, jag höll på att frysa tårna av mig, så vi bestämde oss för att skiljas åt, så jag promenerade hem, och nu sitter jag här, i värmen som tur är och njuter typ. haha. och jag vill bara att du ska förstå, jag hoppas att du redan gör det, men ibland känns det faktiskt som att du anar någonting redan. ska avrunda, bye!



- var/är busken fin? hahaha


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0