Hello, good morning, how you do?

Nu förstår jag att när ens hjärta krossas.. måste man kämpa för att känna att man lever. För det gör man. Och smärtan man känner? Den är en del av livet. Förvirringen och rädslan? Den påminner om.. att det nånstans finns något bättre.. som är värt att kämpa för.. Hursomhelst, jag fick mitt hjärta krossat, men på något sätt så lärde det mig, att vara mer försiktig. Smärtan, det är bara något naturligt, något man någon gång måste gå igenom, ingen undkommer smärtan. Det här året, så har jag önskat mig att jag ska få spendera en del av min tid tillsammans med någon, som ser rakt in i mig. Som ser den personen jag verkligen är, och som samtidigt accepterar den, och som accepterar den jag varit, och den jag håller på att utvecklas till. Jag har önskat mig att få dela det goda och det onda med någon alldeles speciell. Jag vill kunna ge mitt hjärta hän åt någon. Så även om jag fick mitt hjärta krossat, så hjälpte det mig att hitta något som var mer värt att kämpa för, något bättre!



I won't give up. 'Cus I'll wait for you here, If you change your mind, if you ever change your mind.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0