Is this what they call love?

I guess the song is over. Could've be my lover, everyday in my life. Hej, idag har jag umgåtts med Sofia, jo nämligen så kom hon hem idag och det var jätte bra, för jag saknade henne så mkt, så mötte jag henne iaf efter fyra, och någon gång efter fem for vi till ICA med hennes papi, och ja, sen såg man folk och sånt där! Eller det gör man ju alltid men ändå, ni hajar ^_^ ! Imorgon ska jag vara med Sofia, och jo vi bestämde att vi skulle åka till Luleå på torsdag! Fast vi är ju somsagt påväg dit redan "nu" kan man gott och väl säga, inte för att det finns någon som förstår, men.. eller jo, tomppe förstår nog precis! men vi kollade nog bara lite fel, det stod 20.35 på ankomst! men så kan det gå ibland, och så har sofia typ teletrackat, och blivit teletrackad! Men hur klokt är det inte? Att gå på bio, men ändå sitta typ och smsa nästan hela filmen igenom! Alltså det är ju bara för.. intressant! måste jag säga, den filmen kunde ha varit bättre! Ja men hursomhelst, när man säger något till Sofia så tror hon på det, som när jag sa att jag ska äta ute 5 gånger på torsdag! Vem tror på det om inte Sofia? ^_^ Jaja! Nejmen det ska bli roligt att åka dit iaf, tycker man ju! Eller det är det ju alltid 


If you believe that dreams come true, that's one is waiting there for you, cus' i believed when I saw you.


Jajamen, ibland när någon kommer fram med sanningen, så blir denna dumstämplad, men det är väll bättre att sanningen kom fram, än att denne gick bakom ryggen på andra? ^_^ ! Jag tror som att det är allra bäst så! Jag kan förklara, vad någon sa till mig, att man ska ta vara på den tid man har kvar, att man bara ska umgås, umgås med sina käraste, så att man slipper vara ensam i denna själviska värld. "If I'm asking you to hold me tight, then it's gonna be alright". Men hursomhelst, jag hittade en massa fina texter. Och jag vill bara säga att jag uppskattar de vänner jag har, jag är stolt över var och en av dem! Jag måste bara säga att smartare människor finns inte. Jag menar inte att ifall de var på ngn tävling för smartisar att de vinner osv, men ja, deras inre, speglar något så smart, som ingen annan säkert har! Vid dem, känner man sig ganska trög ibland, men ändå, så vet man att man inte är ensam! För att de är sådanna människor, som finns där!  Hmm, och en till sak. Man väntar och väntar, på något att dyka upp! Men kommer det ens någonsin att göra det? nej det vet man faktiskt inte. Så, ge er hän åt den ni verkligen vill dela allt tillsammans med. Den ni vill spendera livet med, som får en att känna sig god! Väck ett hjärta. Jaja, nu ska jag inte hålla på och klaga, nejmen, det är typ ingen idé att bara sitta och vänta, någonting måste ske, annars kanske det är försent till sist? Helt enkelt, kan det vara så att man väntar hela livet ut.
Its always something in the way, it's always something getting through, it's not me, it's you!

I found peace when I was confused.
To be only yours I pray!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0