I've got nothing to hide

It's times like these you learn to love again.



hejhåå första skoldagen vettja, under detta år då, 2008 om nu någon skulle vara helt efter. iaf, det började med att vi hade svenska vi fick dom där uppgifterna som vi skulle göra, och vi ska skriva uppsats, eftersom att det är bra och förbereda sig såhär inför nationella proven, som bl.a startar elr iaf oftast med att man ska skriva en uppsats elr något ditåt. hursomhelst så ska man skriva fyra för g, och vet inte hur många för vg? men iaf 12 uppsatser för mvg! så får skriva så många jag pallar iaf. sen efter det så hade vi gympa, volleyboll med andra ord, nejmen det var skoj, fast jag dödade min hand, eller ja den är typ helt död, den där "lillaknölen" elr vad det nu är, och sofia bröt nästan av mitt finger, vilken tant! ja, sen var man vrålhungrig, elr alla nästan men iaf, så for vi och åt, sen så var det dags för so, ganska chill idag, som tur var! och tydligen kommer vi få ha någon annan lärare sen, hoppas det är magnus! efter det hade vi språkval, engelska med svenni! nejmen, ja, hoja, jag fattar inte vad det är för uppgifter vi får egentligen? helt löjliga. ja, men sen sku vi skriva en "uppsats" nejmen fria ord typ, en berättelse iaf. och jag skrev typ en halv sida, för att jag inte hade tid och skriva klart den, men får fortsätta iaf sen, han sku iaf läsa igenom den, och den är sådär "sorglig, elr deppig" som jag och gunnar tyckte man sku skriva, självmordsbenägensak, okej inte direkt, men den handlar om typ, olycklig kärlek, från början iaf, vet inte hur jag ska få ett slut på den, haha. sen fick jag sug på glass, men nej hade ingen chans.. kunde inte köpa glass så jag fick vara utan! och nu sitter jag här, och skriver. ska ta och avrunda nu, ha det bra! med kärlek!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0