Long Before Rock'n'Roll

men tjenahej! den här skoldagen var typ jätte chill, förutom spv, eller jo det var väll chill, men det var ganska jobbigt tkr jag faktiskt, eller sådär irriterande, och heej! "why can't I laugh? When you're laughing?" men iaf, på gympan var det typ skit skoj, eller vi hade sådär övningar inför volleyboll, kordinationen, handen-ögat, elr vad fan det nu var, men jag slappade lite haha, nejmen hade skit ont i axeln faktiskt, kan typ inte göra alla möjliga rörelser, nejmen det gör svin ont i det där benet! ja men iaf, sen så var det dags och göra såna där, hålla bollen i luften hur länge som helst, ja men så tänkte jag ba; äh, va fan, hell! jag göre, elr provar ´åtminstone! och det gick bra, fast det stötte till då och då. men iaf, så då var det, trion, jag mathilda och sofia som körde sådär med varandra, och så bestämde vi att vi alltid sku säga namnet till den vi passade, mkt lättare o vara redo haha, hursomhelst så då sa man ju alltid namnen, blev alldeles för mkt, så när sofia sku passa till mig sa hon mathilda, o när hon passade till mathilda sa hon malin.. hahaha, men de är inte det versta, de värsta var sen senare, efter att jag skojat att sofia är helt förvirrad av namnen, ja så då börjar hon säga Sofia, när hon passar till mig, och vi faller ner i skratt typ, haha, låg där och dog, ja sen fortsatte det som vanligt, alla mindes namnen mkt väl, o så sku sorbas passa igen till mig, så säger hon sorbas, hahahah x'D fyfan, snacka om att man kan vara förvirrad ibland. sen hade vi lunch, och jag lyckades filma en snutt gunnar, när han drar en - die, die, die my darling! haha, men jag får aldrig visa ngt till ngn, allt ska vara så hemligt. haha, och gunnar dampade på att man ej får vara som man vill, enligt sorbas, men det var fel, haha, han låter ens int engn lyssna på de låtar man vill, idiotas! jaa, men sen hade vi språkval, o så drog jag sen hem efter det, o nu sitter jag här!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0