Love is only a feeling!

Hur vill du leva ditt liv? Hur vill du fortsätta med allt? Vad vill du ska hända i ditt liv? Hur är ditt liv?
Så, om jag nu ska svara på hur jag vill leva mitt liv, så kan jag säga att det är skit svårt, men fick lust och göra en sådan helomvändning med mitt liv faktiskt, jag må vara ung, men alla vill väll någongång ha förändringar, vissa vill ha söttre, vissa mindre, vissa vill ha det precis som de har det. Ja, men såhär vill jag i princip ha det.. eller vänta nu, vet inte hur jag ska börja. men ska gå vidare med allt, börja om från ruta ett, nystart! Okej, det låter dumt att hoppa tillbaka dit, men det beror ju på vilken väg man tar sen, man kan välja något helt annat, än det man valde förut. jag vill precis som alla andra leva ett lyckligt niv, och det innebär en hel del saker, och när man lever ett lyckligt liv så är man rik på en hel del saker, ni vet nog vad jag menar, ja, och sen vill jag att ngn som är så trög, ska kunna förstå något, men aj, det är svårt. och dessutom ska jag inte säga något, du borde se vbinken, jag orkar ej rätta till mina stavfel, orkar ej sudda, fortsätter bara vidare, men hoppas ngn förstår allt det här. Ja, och hur jag vill fortsätta mitt liv? precis med de förändringar, men ändå tillsammans med mina nära och kära, de är inga jag någonsin vill mista. I princip så går hela texten redan i hop med alla frågor, den sista har nog inte fått sitt svar, men iaf, det jag vill ska hända i mitt liv, är just en... ja, att allt vänder, att vindarna vänder på så sätt, jag vill att den människan ska inse någongång. och hur mitt liv är idag? jaa-a. mitt liv är faktiskt bra det må jag säga, med största ärlighet, skulle jag sagt att det var skit, skulle det vara en av utav mina lögner, men så är det ej, men det finns ju hjärtesorg, och så saknaden! och så finns det längtan, till att få det där. men annars så är allt helt underbart!


I'm gonna keep living for the day that I'm with you.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0