Luleå!

Hej hallå, idag har jag varit till Luleå med Sofia. Hade tänkt och berätta lite om den här dagen, för att den var trevlig. Började med att jag vaknade redan före sex vilket var helt otroligt eftersom att jag måste ha somnat väldigt sent, för att jag hade väldigt svårt att somna. Men iaf, så segade jag mig verkligen på morgonen, men lyckades iaf fixa mig i tid tills Sofia och hennes pappa kom och hämtade mig! Nå iaf, sen åkte vi iväg till busstation, och väntade där, och den där bussen segade sig verkligen, eller den åkte typ iväg 15 minuter senare än vad den skulle. Iaf, sen kom vi fram typ tjugo/kvart i tie, och så satte vi oss inne på busstationen, eftersom att det var ett tag kvar tills affärerna skulle öppnas! Ja, haha. Så satt vi där inne och svamlade med bilder, jo tänkte nästan skicka lite bilder där, men ides faktiskt inte göra det, eftersom att det skulle vara alldeles för riskabelt! jag var ju typ den enda som satt där och lekte med min mobil. Ja iaf, och Sofia blev typ "kär" i den där killen, alltså i hans utseende då! Sen när klockan var lite över tie gick vi iväg till Shopping, och så har vi typ vandrat runt i alla affärer! Haha, det har varit jätte trevligt! Jag hittade bland annat, byxor, alla jeans, ett par tj0cka säger jag! och så tröjor, och leggings, en kula! en ny palestinasjal typ, och sånt där nödvändigt! Hursomhelst, vi höll på att prata om japanen som vi träffade sist vi var i luleå innan sommarlovet, som sjöng what is love, när han gick där vid oss, som typ smygkika och alltid sjöng för oss, och när vi väl kom ner till hm, för rulltrappan! så såg jag hnm och haha, jag var bara tvungen och visa sofia vad jag just upptäckt! Men iaf, Sofia provade säkert 10000 byxor, till slut orkade hon inte nåmer! Men synd, hittade inte mina kära yllebyxor som jag så mkt vill ha! Ja hursomhelst, sen så kom vi fram till att Luleå kryllar av en massa som ser bra ut! Och Sofia villl verkligen flytta dit! Ja, sen så när vi hade vart på solgården tror jag så såg vi "Bob Marley och Bob Jr elr med andra ord Bob 2" där inne på en kiosk, och vi fick ruggia spasmerna! Okej, alla vet ju att de inte är helt på riktigt, men i våran fantasi! För det var rätt likt! Och jag och Sofia stannade till, jag låtsades leka lite med min mobil, och knäpp! så dykte en bild upp,en till och en tredje! haha. Men iaf! Det var en trevlig dag, och så kom vi hem typ kvart i sju!


Jag och Sofia har planerat att vi ska gifta oss, dock inte med varandra! Vi ska ha ett dubbelbröllop! Och det ska vara jätte fint, fast Sebbe tkr att det är dyrt och onödigt! Men det är det faktiskt inte, det är vackert, underbart, måh oh ah! Men vi måste fria! Eftersom att ingen friar till oss! Antingen så friar de, eller så fäller de, man får ju se hur det går! Det skulle vara lättare om alla friade, och så valde man ju såklart den man ville gifta sig med! Iaf, säger bara en sak! Gift dig med mig! Haha.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0