No need at all..

Just nu: Smashing Pumpkins - Landslide


Halloj, kollade resident evil idag, även fast jag sett den tusentals gånger, ja! Har vart ute med nötterna! Ganska så roligt, och så träffade jag "min pojkvän" elvis som jag kallar hnm, med andra namn sutti :') Så sweet. Jaa, och så kan jag ju börja med att jag har jätte skoj! Nu ska jag kila iväg. Trevlig fortsättning!


I'm tired of pretending.. that everything's ok! I thought you were something..more? But as it seems to me, I must choose a way, to live this life, without all of this! 'cus i'll wait for you, if you change your mind. And now when I say this, then I really mean this: if you got something that you need to say, you better say it right now 'cus you don't have another day!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0