rumours or facts.

Just nu: Flipsyde - Train ( än en gammal låt, men jag är kär i låten, nejmen något i texten)

Godkväll, idag hade vi skola fram till halv två ungefär, eftersom att vi slapp språkval! Ganska chill dag faktiskt. Nu när jag tänker efter, eller tänkte på det iofs redan i skolan, så känns det där med valen från gårdagen inte så hemskt som nu, eller hemskt och hemskt, mer skrämmande! nu känns det mer som en lättnad, och på något sätt känns det bara bra! Började med att vi hade Svenska, bara någon genomgång och sånt där, var jätte trött av någon anledning. Sen hade vi gymnastik och så matte, under matten så kom man så otroligt mkt in i det hela. typ Prisma och pyramider elr vad det nu var, så jag kunde nästan inte bara let go! Nejmen det känns skönt och få gjort en hel del osv. Nu har jag bara och plugga till provet på torsdagen. Har läst på en del men inte helt tillräckligt..  På dagen tog jag det lugnt, pluggade, och mitt i mitt pluggande så somnade jag, var så trött. Sen så for jag iväg med mamsen, var tvungen att köpa nya vantar (eftersom att mina var helt j-vla hemska) nejmen, hade börjat gå sönder så. Sen så hoppade jag av hos Sofia och vi vandrade iväg mot Kuben, där vi var en stund.. Sen drog vi ut och vandrade runt överallt, helt desperata, av någonting. Sen tog vi farväl och så har jag inte gjort så mkt sen dess, tagit det lugnt.. Känns som om jag håller på att få influensan.. Ett minus!

Sometimes we hear something that's calling us home, but.. in fact.. your home is, where your heart is..  My home is definitely where my heart is.. So I have to take the only way home, and it is through you..  'Cus the heart will always bring me back... So I guess I mean that I'm going home, to the place where my heart is.. But first of all, I have to fight for you.. 'cus a big part of me, is needing you. <malain!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0