tjohej!

okeeej, men det här handlar egentligen om 2007 så ni vet ='D svarar bara lite sent!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- det gjorde jag väll, allt blir alltid nytt.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
- hm, hade inga, behövde inga! men ett löfte jag hade redan före 2007 var att sluta röka, och under 2007 har jag inte gjort det heller, så ja-a!


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
- nepp.

4. Dog någon som stod dig nära?

- nej

5. Vilka länder besökte du?

- endast i sverige o finland iår, haha.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
- men alltid finns det väll något :')


7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 
- huh, kmr minnas det mesta! hoppas jag! händelserikt år elr nå


8. Vad var din största framgång 2007?
- hm, vet ej riktigt. att jag lyckats sluta med en hel del. haha.


9. Största misstaget?
- i don't want to talk about it! :)


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- jag kan tänka mig att jag både skadat mig själv, och varit sjuk! nå sjuk det är något jag absolut varit, går inte o inte vara sjuk, inte när det gäller mig iaf :|

11. Bästa köpet? 
- en massa bra =)


12. Vad spenderade du mest pengar på? 
- en hel del olika, men typ kläder och sånt där nödvändigt som man behöver!!!


13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
- ja, och det finns typ alltid något som gör mig glad! och det är faktiskt jätte positivt!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
- huh, det finns en massa låtar faktiskt! typ bl.a hm, kickstart my heart, ö markus låtarna, kmr nog påminna mig om den där konserten, umbrella < för att den spelades hela sommarn! how to save a life, den kmr alltid påminna mig om detta år! vänta nu, ding dong daddy, < mitt o sofias goda skratt! oj, det finns så många, typ.. somewhere over the rainbow.. o, someone's watching over me, och massa andra. min favvolåt o såna! could've been.. hm, osv.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Hm, nej inte var jag nog det, kan inte säga att året var ngt sämre iaf. Jag tror jag var rätt glad som person, kanske inte i slutet av året, då var nog 2006 bättre, näre gäller åtminstone de tre-två sista månaderna! haha.  


16. Vad önskar du att du gjort mer?
- typ verkligen kämpat för allt jag någonsin ens drömt om! nejmen ^__^


17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
- alltså, jo jag har tagit ett steg tillbaka från en massa onödigt, så det finns inte så mkt. 


18. Hur tillbringade du julen?
- Nå tillbringade julen åtminstone här hemma med mina nära och kära, åt julmat, och så kom tomten, och så var det dags för klapparna! och helt enkelt så avr det myspys!


19. Blev du kär i år? 
- jo?


20. Hur många one night stands? 
- jag har faktiskt "varit stuck" som fan.


21. Favoritprogram på TV?
- one tree hill, lätt!


22. Hatar du någon/något nu som du inte hatade i början av året?
- Oh, det gör jag. Elr, ogillar (a)

23. Bästa boken du läste i år? 
- hm, vet inte riktigt, ngn verklighets baserad, för att det är de enda jag typ läser, om de inte har med skolan att göra såklart.


24. Största musikaliska upptäckten?
- eh. typ att jag kunde flera gitarr ackord elr nå sånt! hahahaa.


25. Något du önskade dig och fick?
- jo, en hel del!


26. Något du önskade dig men inte fick?
- nå jo.


27. Årets bästa film?
- bring it on 3 < säger 3, orka hela!


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
-hm vänta nu, jo, jag drack iaf =o sen så var jag, sofia, erica, o andra folk senare på kvällen och typ.. spelade basket elr ngt, det var min favorit, och ja, vi hade ändå tänkt o köra en match så de blev då! men det var ändå roligt! för jag fick umgås med alla sötnosar och såna där hippies!


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- klart det finns.


 30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
- nå inte vet jag, inte desto märkvärdigare! =)


31. Vad fick dig att må bra? 
- mina nära och kära, lättast och säga så! de finns där hos en, o stöttar om man ska då.


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
- hm, chad michael murray skulle det nog vara, precis som 2006, och som det fortfarande är nu 2008, och säkert fortfarande så kommer jag att vara sugen på hnm 2020 eller något!


33. Vem saknade du?
- oj, det finns väll alltid några åtminstone.


34. De bästa nya människorna du träffade?
- hej, de flesta var ju typ i slutet av året, men jo, det är några st. och sen såklart, så är det allra bästa det att jag fick tillbaka kontakten med typ bl.a nora, erica och emilia, alltså bättre kontakt, och det är helt underbart må jag säga, det är folk man trivs med, man känner sig trygg i en sådan omgivning! och det känns fantastiskt, bra! jo, en av mina "nya människor/ vänner med andra ord" som jag träffar, skrämmer mig, det bådar kanske inte gott? och resten är typ så roliga och trevliga. ja, finns nogt ingen jag direkt vill "sudda bort" äsch, ni förstår kanske. alla är bra! haha, och jag måste verkligen tillägga att det finns speciellt en peson som verkligen gör en glad!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0