What am I waiting for?

Just nu: Sixpence None The Richer - Kiss me


Oh, kiss me beneath the milky twilight
Lead me out on the moonlit floor
Lift your open hand
Strike up the band and make the fireflies
Dance silver moon's sparkling, so kiss me

Hallå, sitter här och tar det lugnt. Har vart och glott match, Asplöven-Kiruna (b-juniorerna). Somsagt så vann Kiruna, nåväl. Jag är väldigt irriterad just nu, och ja-a när man inte vet varför en viss person beter sig på ett visst sätt, så känns det.. jobbigt! men ska försöka med att tänka på något annat.. orka depp!

You're not the one I thought you were, you're just like them..
I could love you forever, but I have to give it up.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0