el i ass!

Elias är brat! :)))
förlåt men jag vill bara nämna det, i min egna blogg, ännu det!

Sitter här och tar det lugnt, kom hem nyss och jag fryser som fanken,
mina fötter är stela och iskalla och det varierar mellan att inte ha någon
känsel i dem, och att det värker som f-n, haha :D

Den här dagen spenderades med att jag vaknade rätt så tidigt, kände mig
otroligt seg och allt, segade mig fram genom dagen.
Sen drog jag iväg med mamsen till marknaden för att hålla henne sällskap,
men det fanns inte så mycket att se där så vi var då inte där länge.
När jag kom hem tog jag det lugnt en stund, sen drog jag ut och promenerade
en bra bit med Aya, väldigt härligt när solen sken och allt.

Sen så mötte jag Nora, eller hon kom förbi här och så cyklade vi iväg till Uitto,
våra händer lurade oss, vattnet kändes så vaaarmt när vi var och kände där,
men inte var det ens i närheten så varmt när vi simmade, fy bubblan!
Hursomhelst så var vi och badat där idag, och det var nice, sen var vi till
stan en sväng osv, var förbi min mormor och nu sitter jag här och funderar.
Ska nog ta och se en film snart eller så, och jag är jätte sugen på såndär
Ranch dipp nu, wow! Men nu ska jag avrunda, ha det så bra då! :)
Pusshejdå

hej jag slänger upp några bilder fr igår, om ja orkar. eller jo!
sen kör jag med dagens imorgon, sry lite tjorvig men:D

en erica utanför ikano


jag, (kuben).



aafnissfnissfniss, träning på g:) erica!




hej, jag måste lägga till en sak hit:)

GRATTIS LINDA! :)

något på hjärtat?
Postat av: Meister

Akta stekarN ! Det luktar brat !

2008-07-17 @ 04:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0