gossip girl

är bra, ja vad mer kan jag säga?

var och handlade idag, och så var jag förbi min mormor med mamsen
och fikade och så, var även förbi hemma hos marcus och tia, när vi hade
vägarna förbi, lämnade massa filmer osv.
när jag kom hem, fixade jag mig och så, sen drog jag ut och mötte erica.
vi drog mot ikano, träffade nora, emilia, jonna och piia där :)
sen drog vi till apoteket och handlade, vidare till ikea och ica, och eftersom
att vi hade en massa tid över så cyklade vi till frasses där mathilda och
limmpan var, och så drog jag och erica vidare till marknaden, och så kom
m och l också dit för att joina oss :) hu, försöker sammanfatta det så kort
som möjligt, och så var vi på kuben och glodde fottis osv.

resten av kvällen spenderades hemma hos nora, tillsammans med henne
och erica, till en början kollade vi gossip avsnittet jag missade pga middagen,
som jag aldrig tänkt på att se såhär efteråt :) och så kollade vi filmen Juno,
mys jo! Andra gången jag ser den men den är bra (y), så det så! Och jag och
Nora bestämde oss för att dra och bada direkt när vädret är på vår sida igen:)
Idag var det nice, och det är skönt!
Nu ska jag avrunda och börja experimentera.

något på hjärtat?
Postat av: Leone

älskar GG hoppas du får en bra dag och kolla gjärna min blogg :D

2008-07-16 @ 19:54:42
URL: http://vergessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0