hejhallå!

Idag eller rättare sagt igår så vaknade jag rätt sent och det var skönt och
få sova länge, men av någon konstig anledning har jag varit för trött, har
kanske sovit för mycket eller nå, haha skämt å sido, min sötnos Aya har
fyllt två år idag, eller ja igår som det blir nu.
Unden dagen var jag ut en stund med Sofia, vi var till apoteket osv, sen
kom jag hem och så hade vi släktingar här på besök, mysigt.
Sen hörde Erica av sig och frågade om jag skulle hänga med till torne,
till den där twin city festivalen, lokala band osv. Så jag drog dit med henne
och Nora, och så var vi där tillsammans med Emilia, Jonna och Piia.

På tal om det så fyller Emilia och brorsan år idag, grattis!
och så kan jag lägga upp bilder på dem båda! och eftersom att jag inte
har nå nya bilder på denna dator, tyvärr så blir det äldre bilder=(
ja verkligen.

 





tack och hej!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0