I bought a map.

Under kvällen var jag och mötte Sofia här i marielund, stod en stund där
ute och pratade om en hel del, samtalet handlade om 'tänk om' haha.
Sen drog vi hem till mig, slog på Halloween och kikade på den, den är inte
sådär jätte läskig, men det kommer såna där moments då och då i filmen
då man hoppar till, haha. Sen drog vi ut vid elva och mötte Mathilda och
Tomppe, pratade lite osv, sen drog jag hem igen.

Tidsfördriv, javisst!

1. Tre namn jag lyssnar till:
Malin, majsan, mallo/mallan?

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Wow! Känslorna!

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
U, att jag har för lätt och förlåta.

4. Detta är jag rädd för:
Insekter-kryp, och definitivt monstren under sängen.
Jo jag är även rädd för mörker i skogar osv, ödeplatser.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Musik, värme och någon social bit.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Slicka min armbåge, få jorden att gå under, hoppa på en hand =o

7. Detta tycker jag om att göra:
Lyssna på musik, umgås med folk och läsa!

8. Detta vill jag göra just nu:
Resa iväg till Thailand.

9. Bästa känslan:
Att veta att man är påväg åt rätt håll i livet -i princip!

10.Värsta känslan:

Förlora någon-något som betytt en oerhört mycket.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Nå, framförallt ska han väll vara snäll, omtänksam är då också bra!
Positivt om han får mig och skratta, inte dömer mig så fort jag gör minsta lilla
fel! Och så vill jag ju absolut kunna lita på honom, annars fungerar det inte.

12. Är du kär just nu:

Skulle inte kunna påstå det.

13. Jag vill gifta mig?
Självklart, i framtiden om jag nu hittar någon för det.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Få bo i Canada i flera år, bilda familj, bli något inom sjukvårds-linjen.

15. Min käraste ägodel:
Mobilen

16. Något jag vill ha i present:

Oj, jag vet inte riktigt.

17. Detta har jag på mig just nu:
Myskläder.

18. Favoritkläder:
Trivs nog king i jeans och t-shirt.

19. Favoritdjur:

Hundar, kaniner, hästar.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Oj, svårt.

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Nej, jag kan inte svara på denna!

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligaste - något inom no och so, rätt intressant! Svenska osv.
Tråkigaste - det är olika, ibland känns vissa ämnen tråkiga, andra gånger
roliga.

23. Stjärntecken:
Oxen

24. En bok jag gillar:
P.S jag älskar dig

25. En film jag gillar:
Wow, what happens in vegas :)

26. TV-program jag gillar:
One tree hill

27. Favoritdoft:
Vanilj.

28. Detta äter jag gärna:
Kina och så fisk, o hemlagat!

29. Dricker helst:
Vatten, tropisk saft! :)

30. Favoritgodis:
Favorit- nå hårda, starka, salta!

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Thailand.

32. Färg på mina ögon:
Blågröna.

33. Min längd:
162 cm

34. Jag tror på:

Ingen aning, en hel del på vetenskap möjligen?

35. Jag spelar:
Sims när jag inte har något för mig, eller kortspel!
Yatzy kan även hända då och då! Inget instrument nej.

36. Person jag beundrar:
En? Jag beundrar flera eller rättare sagt många personer :)

37. Så här bor jag:
Oj, hemma hos mina föräldrar. Har min lya dvs mitt rum, inget stort men
härligt enligt min mening, sängen är underbar! Så bor i min lya.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
0

39. Det här tänder mig:
Oj vet ej, när någon är sådär riktigt glad, charm-uppskattning

40. Det här gör mig avtänd:

Å, finns en hel del.

41. Favoritfärg:
Nå svart är ingen färg (från film, haha) så röd helst vinrött:)

42. Favoritcitat:

Må vara... All are architects of fate.. so look not mournfully into the past. It comes not back again.


43. En hemlighet jag vet:
Haha en hemlighet, förblir en hemlighet.

44. Bästa present jag fått:
Bästa? Finns så många otroligt bra så!

45. Senast köpta skiva:

Ingen aning, jo tomma skivor!

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Något med naglarna, dom har börjat växa snabbt som bara den!

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Jaa-a

48. Udda förmåga/egenskap:
---

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Hare

50. Två personer jag vill ska göra detta test:
Nå det spelar som ingen roll.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0