it burns on your sorrow.

halloj, nu är jag hemma igen, eller har ju kommit iofs tidigare idag
men har inte riktigt orkat blogga direkt, vi kom hem någongång under
dagen, träffade brorsan och tia, osv, och sen så beställde vi foodie
från lei och det är mums!
under helgen har jag vart i finland somsagt, har vart toppen väder och
ja, har chillat för det mesta, var rätt trött i fredags så jag missade the
ring 2, eller såg typ första halvtimmen av den, haha, men det är nog
inte så konstigt med tanke på att jag steg upp vid sju tiden i fredags.
Badade även två ggr i fredags och jag måste då säga att vattnet var
kallt, kallt, kallt!
I lördags var det much better, såg även Drop Dead Gorgeous, och
den är ju bra, och så såg jag Hard Target, fast inte hela då :)
Ja, min bror och tia är här just nu och hälsar på, dom är bruna, och
dom pratar om resan när dom vart i Turkiet och jag avundas dem,
haha jag vill också utomlands, varmt och mys och åh!
Sen hör jag även att dom pratar om Thailands resan där i v-rummet,
och oh för vi har väll tänkt dra dit alla vi, och oj jag ser ju fram emot
det, fast ja! Nu ska jag kila iväg och vara social.
Ha det bra, pusshejdå.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0