Kväll

Jag skulle helst av allt vilja somna tidigt idag, fast jag är ju inte direkt så
trött så att jag skulle kunna göra det, men seg är jag i vilket fall som helst.
Har tänkt mig och försöka trötta ut mig, nejmen typ basta, sen tänkte jag
slå på Georgia rule och läsa, det borde väll driva mig vidare mot sömnen
eller något hoppas jag iaf.

Jag känner mig väldigt seg och det är nog pga vädrets verkan, det spö
regnar för tillfället, och det har varit åska idag osv, och jag hoppas fortf på
ett litet mirakel, på bättre väder imorgon! Det skulle faktiskt vara mer lovande.

Från det ena till det andra så kan jag även skriva lite om kvällen.
Jag drog hem till Sofia, och så kom även Erica dit efter ett visst segande,
sen drog vi iväg vidare till Ica osv, för att handla lite. Sen kom även Tomppe
där, men jag var alldeles för seg så jag for iväg hem igen efter en stund.
Btw, så Sofia väldigt lustigt av sig, och definitivt tjejen som glömmer!

Nu ska jag slå på bastun och sen blir det Gerogia rule,
ha det så bra, uppdaterar en annan dag! :)

något på hjärtat?
Postat av: Lizzie

så bra

2008-08-01 @ 16:15:39
URL: http://pinkprincesslizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0