läs en bok!

ja, ta och gör det, eller så skriver du en!

hejhallå:)
kan börja med att skriva lite om det som
hände igår, hände och hände:) men iaf,
dagen spenderades tillsammans med sofia,
och hon åkte iväg igår:( tråkigt!
vi var ute, var bland annat en sväng till torne,
åkte high energy två ggr och det var superskoj
nu när vi kom fram till hur de var bäst :))
sen så kom min systers ungar hit så ja:) vi åkte
iväg till stan och sånt dära.

Idag vaknade jag rätt tidigt av att Tindra kom fram
till mig och sa: hej moster malin:)
i följd av en fråga: vad ska vi göra idag?
Så vaknade jag till och frågade vad hon ville göra, så
sa hon att hon ville åka karuseller:) Och min plan
var ju att jag och hon skulle till st!
Hursomhelst var vi en sväng till stan, var lite här och
där, hälsade på mormor och var förbi djur magazinet,
och dom hade jätte söta kaniner där, aw!

Senare drog jag med Tindra till st, åkte en del karuseller
och jag tar gärna med henne nästa år igen:) Och då kan
jag nog få med mig Thea! Fast far nog inte helt ensam:)
Åkte masken med henne och hon tyckte om den, dessvärre
tyckte hon inte om spöktåget, haha den var inte rolig enligt
henne, okej en moster som själv kan skrika i den kanske
inte är till något skydd:) Lät henne åka en hel del andra
karuseller, träffade på den där ena människan, och han
frågade än idag: pelottaako? haha:) lustig typ det där.
Och sockervadd, mums det är gott!
Thea och mamsen kom också förbi där sen senare,
så då fick Thea åka några karuseller och så drog vi till
deras zoo och spanade, och deras python orm eller hm
vad det nu är, är väldigt läskig :)

Kvällen idag spenderades tillsammans med Erica och
Tomppe, först till ica där jag äntligen hittade min skrivbok,
det var som på tiden:) Sen drog vi iväg till tågbron och spanade
där ett tag, fotograferade och sånt där:) Tomppe var iväg till
dom där plattorna osv, sen drog vi till grankullen, vattentornet
osv och fotograferade ännu mer, och så fortsatte vi mot frasses,
och en cruis igenom city:) och så mötte tomppe på sitt kära
fyllo (!) nejmen han verkar digga och prata med såna:D
men vi misstänker att han hamnat i diket, stackars ändå.

Nu ska jag kila iväg, ska mysa framför tv:n med hunden
min och glo exorcisten, okej hon glor inte men hon är till ett
mysigt sällskap:)

något på hjärtat?
Postat av: Malla

Vilken mysig dag ni verkat ha de där :) Igår när jag ringde så grät Tindra efter dig :) Kul med massa karuseller osv sånt lär barnen komma ihåg länge med, låter iaf att dom fått ha händelserika dagar med dig :) Vad kul. Kram

2008-07-08 @ 05:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0