Ljuva sommar!

Godmorgon :)
Är uppe rätt tidigt idag faktiskt.
Steg upp någongång efter 9 redan, har hunnit
med att duscha och sånt där annat, ska snart
fixa mig klart och sen ska jag iväg till Kalix, ska
vara där ett tag eftersom att Tindra plutten fyller år.
Kvällen igår spenderades först i skogen, haha.
Nejmen var ju där för att låta hunden springa av
sig sådär lös och så, mycket bättre! Jag menar då
får hon springa så snabbt och så länge hon själv
orkar, för jag kan ju inte hålla en sådan takt haha.

Ja sen så åkte jag med mamsen och papsen iväg
till min bror och tia för att hälsa på dem ett tag, dom
ska ju ut och resa idag så:) Fick även mana igår så
nu ska jag inte vara så slösig av mig, utan försöka
spara! Ja sen drog jag till frasses med Erica, var där
ett tag sen drog vi vidare runt på stan osv :)
Nu ska jag fixa håret, hörde att Ellie min kusin ska vara
där i Kalix, skoj man träffar ju inte alla så ofta :)
Så kommer jag hem någongång under dagen och
så får jag se vad som händer? Och om någon försöker
kontakta mig via sms, så ifall jag nu inte svarar på några
minuter eller så, så beror de på att jag antingen inte fått
något sms, eller så har jag svarat men så har de inte
kommit fram, för de är nå mysko med halebop nu!
Så ring isf om de är nå (!) - dvs om jag inte svarar.


Adjö, ha en trevlig dag:)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0