pelottaako?

- jo (!)

hej hallå, idag har jag ju
somsagt vart på suomen tivoli och det var då skoj:)
Drog rätt tidigt dit med Sofia och Tuomas, trots
att vädret inte såg så lovande ut då, fast solen kikade
fram då och då under dagen, fast det regnade ju även
lite, fast det skadar ju inte oss.

Åkte faktiskt en massa, typ favoriterna masken och
lohikäärme, haha kanske inte favoriter men åkte nästan
allt man nu kunde åka förutom de där som enbart är för
småbarnen! Har jätte ont i låren efter high energy, fortf
lite snurrig och ja, hes efter kummitusjuna:))) Den var rätt
bra nu när 'monstret' och ö han den där c jobbade där!
Huh, kan väll säga att det var roligt och ja:)
Och jag tycker om min finfina st ballong, haha.

Nu ska jag avrunda, kan väll sammanfatta det hela med
att dagen var skojsig, och imorgon lär jag sakna den här
dagen, haha. Ha det så bra då:)

ibland frågar man sig själv: varför?


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0