SAW

Och det vill säga ettan, är ju somsagt ikväll på femman!
Och jo jag har sett den, och uppföljarna, men det är ett bra tag sedan jag såg
den första, så den ska jag nämligen se ikväll, bara jag kommer ihåg det.

Jag hade faktiskt glömt bort att den skulle vara idag, först nu när jag kikade
runt lite, för att se om det gick nå bra på tv så slog det mig att jag hade glömt
bort det helt och hållet, och från början läste jag i Maries blogg att den skulle
vara ikväll, så nu påminde jag henne om det, och självklart så hade även
hon glömt bort det!

Den är bra, fast jag har blivit världanas mes, så jag vet inte riktigt hur jag ska
palla se den, men det ska nog gå fint med en Aya i närheten, som alltid är
hur gosig som helst.



( och jag skrev det för att än en gång kunna påminna mig själv, när jag kanske kikar

på min blogg, som jag brukar göra. Så att jag inte ska glömma bort det sen igen, hehe)


något på hjärtat?
Postat av: K i m m e l i m

Saw filmerna tycker jag är riktigt bra! :)

2008-07-17 @ 20:56:28
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: Marie

ÅH vad lezkig den ser ut att vara >.< snart börjar den!! SCARYYYYYYY...... BU! btw malkolm vad ska du pyssla med ihelg? krÄmizar

2008-07-17 @ 21:19:15
URL: http://inmortalizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0