som på beställning!

eller så inte, det regnar här sådär lite smått från och till, och det är inte skoj! eftersom att
jag hade tänkt följa med erica till st en sväng, och jo vi sku åka twister för att den är härlig,
men nej! så vi ska imorgon istället, och imorgon på kvällen så ska jag iväg till rovaniemi,
men jag kommer nog hem redan på fredag, eller tor kväll,
men sen ska vi till finland igen, till vårat sommar ställe och så:) under kvällen idag har jag
varit till kukkola, vart och gått runt där, tindra och thea var ju med och så:) ganska nice.
åt här nyss eftersom att vi kom hem här för en liten stund sen så :) nu ska jag kila iväg,
ska även lägga in en massa bilder på andra datorn, kirra
internet, föra över stuffs härifrån till den! sen ska jag ta tag i min blogg, och börja fixa med
den och så, behöver något program och jag har paintshop på andra osv. hejdå!


alltså jag måste lägga till en sak här nu lite efteråt:)
inget så jätte intressant men skriver med Elias just nu, och
han hade sett en ganska så trevlig affär, eller namnet iaf i Boden.
Den hette Zorbas, haha :)

något på hjärtat?
Postat av: stina

http://kittygitty.blogg.se/category/tavling.html

2008-07-08 @ 19:10:38
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Emma

joo de e ju så tyvärr :/ Tack desamma :D

2008-07-08 @ 19:31:08
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Amanda Eklund DU ÄR EN AV FINALISTERNA

Heej du va ju med i min boktävling där man kudne vinna ett inlägg om dig och din bok. Eftersom det var flera st som jag verkligen gillade (9 ab 23) fick det bli en liten final. du ska MAILA! in svaren på några frågor jag kommer publicera lite längre ner i inlägget till [email protected] kommentera EJ för då diskvalifiseras du så maila in svaren. mer information om tävlingen och finalen finns på bloggen



ditt vinnande bidrag: stulen barndom



vad tyckte du om boken?

Vilka kännslor fick du när du läste den?

jag just ska välja den boken och varför just din blogg ska få ett eget inlägg.?



maila hit ---> [email protected]

2008-07-08 @ 19:35:37
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0