sorry saw-world!

Nej det blir nog inte och se Saw, eftersom att Nora ska komma förbi
här och så ska vi se någon film, och säkert Step up 2, för den vill jag
se och det vill hon nog också!
Eller så blir det någon annan men troligtvis denna, haha får se vad
Nora vill se så, vi ska även förbi ICA en sväng och handla, javisst.

Har vart ute i skogen med Aya, så nu har hon fått springa av sig
ordentligt, stackarn är helt slut typ. Och hon lyckades dra på sig en
mindre skada där, eftersom att hon sprang över något, vet inte riktigt
vad, men ont fick hon då iaf.
Nu ska jag kila iväg, så ha det bra! Pusshejdå ;-*


något på hjärtat?
Postat av: Leone

Omg jag missde den på bio och nu går den ingenstanns jag ville jätte gjärna se den ;_;

2008-07-17 @ 21:36:48
URL: http://vergessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0