stackars sten.

Jo hej jag måste bara skriva upp något lustigt, jag och e har snackat
en hel del om stalkers nu, och jo det var ju så att han hade 8 gratis sms
kvar och då skulle han vara 'sweet' och skicka 8 sms till mig.

"Ska stalka dig med min 8 kvarvarande sms !!"

"Nu har jag bara 7 kvar QQ"

"6 epic fail"

"5 o.O vad göru mini?"

"4 jag vet vad du gör :O"

"3. Och jag vet vars du ska:O"

"2. Jag vet vad du gjorde förra sommarn:O"

Och i det sista ska jag skriva nått sweet QQ Saknar ju dig min lille vän ! Du måste komma och hälsa på nån dag här i Rutvik ! Det var som längesen man såg dig:/

trevliga sms, ticktack jag fick ju aldrig dom, eftersom att e hade varit så smart,
och skrivit en 2 istället för en 1, så nu har någon man vid namn sten fått smsen.
HURRA:)

stackarn måste ju börja bli lite rädd ^^,
förmodar att han tror att han just blivit utsatt av nå psycho.

MEN. Så går det när man har fel nummer, plus att min kära vän har vart smart och

skrivit till Sten tidigare "MIN LILLA BRATVÄN ! Du är inte barbie du är en PORRKANIN o.O"

där var vi med nora och bada igår :p härligt


en något suddig bild, aya!


me


något på hjärtat?
Postat av: Marie

är det där sant?

fan vad dum :o

2008-07-21 @ 19:05:47
URL: http://inmortalizar.blogg.se/
Postat av: hehe

orka klaga :O

Det är ju inte mitt fel att jag läste fel :(

2008-07-21 @ 22:46:30
Postat av: Lí

STACKARS STEN :o !! fatta rädd han måste blivit :D

2008-07-22 @ 11:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0