Step up 2 och bigarråer!

God kväll, natt vad jag nu ska kalla det här, natt definitivt men jag bara
kände för att skriva kväll av någon anledning, intressant fakta jag vet, haha.

Det blev och se Step up 2 tillsammans med Nora, och jag måste då säga
att den filmen var bra, väldigt bra, och rolig och allt!
Satt även och åt mina bigarråer, körsbär saksamma, bigarråer vet jag inte
ens hur man stavar, tror det är något åt det hållet iaf, men goda är dom.
Och mandariner, först hade jag tänkt mig vindruvor, men fanns inte såna jag
ville ha, och så hade jag ju lust och köpa ananas, men nej lättsaltade chips
lockade mig.

Hann även med att se ena avsnittet av sex and the city, och sista halvtimman
av Saw. Så det blev somsagt inte att se den filmen nej.
Nu ska jag kila iväg.

OCH. 
Jag avslutar med att jag känner en såndär enorm lättnad inombord, hoh vilken
härlig känsla ändå, den befriar en från alla såna där irriterande funderingar
och konstiga jobbiga tankar och allt, haha för att.. JAG ÄR SÅ GLAD!
Och det är så skönt, och bra och ja.

I wouldn't change my life, even if I could rewind the time!
så just det, det säger väll allt?:D

PUSSHEJDÅ - alla gooa människor, och jo ni är guld.

något på hjärtat?
Postat av: Marie

H0H0 ruggi lezkig men framförallt OTIPPAT det var med ettan, jo tvåan går idag(later) typ 11 tiden >,< men hurru kom ut och sup imorgon! ;> eller bara var. ruggi CHILL ;> puss

2008-07-18 @ 01:44:08
URL: http://inmortalizar.blogg.se/
Postat av: K i m m e l i m

Men det är ju därför dom är så bra. Om dom inte hade varit råa hade inte jag velat se dom :P

2008-07-18 @ 09:07:39
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: lizzie

okej, men jag köpte det för 299 :(

2008-07-18 @ 15:29:09
URL: http://pinkprincesslizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0