there's no hookus pookus.

Halloj!
Det är varmt ute, även om himlen inte är så jätte blå precis, så är det typ sådär
dimmigt eller vad det nu är,i himlen, pga värme som är här eller är påväg eller
vad det nu är? Solen skiner iaf, och molnen är borta, wei.
Och Nora och dom hade typ 40 grader eller något i solen, södra sidan så wow.
Och vi hade typ över 30 någonting, typ 35 i solen (norra) och det är härligt.

Just nu väntar jag på Nora, ska snart gå och packa ner mina grejer och sen
ska vi iväg, eller ja hon skulle ju packa sina grejer och sånt där så skulle hon
komma hit hem till mig osv, vi ska även förbi Stadium här idag osv, och imorgon
får jag äta godis? Låter som värsta förbudet men jag har min deal, jag äter
var fjärde vecka, alltså dvs under en dag var fjärde v och det föll in på en måndag,
knas men ändå! Idag kommer även family hem, och av någon anledning har jag
suttit hemma och saknat min hund, jag vill gosa sönder henne.

Nu ska jag kila iväg och packa ner mina saker, och så uppdaterar jag en
annan gång osv, ha det så bra då! Hoppas ni haft en trevlig helg, pusshejdå.




något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0