Torsdag

Först och främst kan jag nämna att vädret inte är så jätte dåligt precis,
jag tycker det är varm och härligt där ute trots allt, hoppas bara på att det inte
börjar regna nu så.

Jag vaknade någongång vid tio-tiden idag, men orkade inte ta mig upp ur
sängen, tänkte att jag sku ligga där en stund till, men så somnade jag om såklart.
Vaknade för en timme sedan, har suttit ute på altanen och tagit det lugnt, tänkte
att jag snart skulle ta och ringa till Sofia, om hon nu är vaken dvs. Sen får jag se
vad jag hittar på för något, ska iaf ta och städa lite till en början och ja.
Har väll inte egentligen så mycket och skriva här nu, men jag uppdaterar nog sen
senare eller något, ha en trevlig dag!


något på hjärtat?
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. :)

2008-07-31 @ 12:32:56
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0