ain't no secret

Halloj, det blev inte och se den film vi tänkt se från början.
Under kvällen så åkte jag och Nora iväg till ica och handlade lite grejs,
och så drog vi till lei och hämtade kina.
När vi kom tillbaka så slog vi på Noel, och till det kina förstås. Och den
filmen var lustig, och framförallt bra enligt mig. Och när vi sett den, drog vi
hem till Nora för att fixa filmen, eftersom att den där ena inte fungerade,
och hon hade den hemma så.
Mys var det iaf, och vi såg ju såklart What happens in vegas, och jo jag
tyckte den var bra och framförallt skojig, vi fick då skratta igenom den filmen.

Så jag hoppas då att jag tjänade in några extra dagar i mitt liv, nåväl.
Efter det så följde jag henne hem och så har jag bara slappat på soffan och
lyssnar på underbar musik, (y) som får en och må så bra.




och så slänger jag upp pics, vilket jag inte är mästare på!

tidigare idag


för ngn dag sen, när jag & nora var och bada.


girlsen! - marie, emma, alle, matti och nora:)



och nu måste jag pausa, och se om jag orkar kirra in bilder på datorn.
hähähä... andas!

japp, dött i marran, det börjar skymma som bara den:p


strike a pose


blomm-a!


skööön kvalla jag vet


babaj, påväg till n för att kirra filmen


här står man


förlåt noras bror, var tvungen!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0