waiting for a sunny sky

Bara för att jag inte orkar skriva så mycket så drar jag
med en 'Dagens' som jag tattade av Fanny:)

Klädsel: jeans, tunika, cardigan osv, ganska varm klädsel
har jag o' för att det är kallt:(
Smink: osminkan
Frisyr: Fast + diadem då!
Låt: ö, simply the best:)
Vill ha: Sommar 2010 eller något! Haha
Saknad: S och R!
Roligaste: Jadu, inge spec, kommer senare:)
Tråkigaste: Värk, så ont och vädret förstås.
Pussar: Ingen
TV-program: filmfilmfilm!
Köp: en film nyss :) yey
Godis: äter ej!
Lunch: Hm, nå lunchen:)
Kvällsmat: Hehe det kommer ikväll!
Träning: Ingen alls, min träning får bli och lata
mig med Erica när vi ska åka twister:)
Läsning: Djävulen bär prada
Nyttigaste: Vet ej vilket somär nyttigast:p
Dagens "åh nej!": åh nej, åh nej! let me think!
kan inte komma på något större oh no idag!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0