what a wonderful world

one night of passion!

hejhallå, den här dagen har varit härlig, och vädret är helt underbart och det
är verkligen skönt, så jag tänkter inte klaga! önskar bara att det kunde hålla
i sig nu, fast hörde att dom lovat kallare, så ja, men man får väll alltid hoppas.

jag vaknade rätt tidigt idag, eller tidigare än alla andra dagar nu på sistone,
pratade med sofia i tel ett tag och så joinade jag mamma där ute, och hunden.
vill ju inte heller undvika värmen så, sen drog jag och mamsen ut på cykeltur,
nejmen vi drog till ikano och var förbi apoteket och stadium där jag hittade
en bikini över+under del, och även en annan underdel till min andra överdel,
för att den saknar en! sen cyklade vi till handlarn där vi köpte varsin glass mums!
Sen så cyklade vi iväg till Mattila, köpte jordubbar och dom är jätte smarriga,
sen var vi förbi taavola gården eftersom att mamsen sku se om Mirkku var där,
så tittade jag på fåren, och den är svarta var najs med vitt på skallen.
Och så kom vi hem, grillade osv.

Just nu sitter jag här och lyssnar på Boy's dont cry och tar det lugnt, ska iväg
till ica om ett tag med Sofia och Tomppe iaf (?) och hämta biljetterna till fredag.
Nu ska jag avrunda hursomhelst, ha det bra!
Pusshejdå

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0