---on the top of the hill

Halloj där!
Nu sitter jag här och tar det lugnt, har vaknat för inte så länge
sedan, vaknade av att det var tyst seriöst, alldeles för tyst i huset.
Och det första jag tänkte på var den där låten, "en dag en månad
blir till år.." Ja hursomhelst, jag hade någon konstig dröm inatt,
helt sjuk faktiskt, och när jag vaknade så märkte jag sen attt det
regnade ute, kan inte regnet bara ta slut någongång, ge oss en
riktig sommar och mycket sol och en klarblå himmel, lovely!

Hade ju faktiskt små plans med Erica bland annat idag, men vädret
verkar ju inte tillåta något nuförtiden, om nu inte de blir bättre väder
till kvällen, som jag får hoppas. Men det skulle jag inte våga ens tro
att de blir, för vädret har något emot oss.
Jag somnade rätt sent också, kunde inte sova direkt, och där ett tag
blev min trötthet störd av någon, så jo då blev jag typ pigg och allt.

Har även funderat på att beställa lite från hm, tänkte att jag kunde ta
och fråga mamsen sen när hon kommer hem, hoppas hon går med
på det, eftersom att jag känner mig snål själv, haha.
Och jag älskar min nya tröja, men det är nog inte så konstigt det.
Och ja vad mer, jag har inga planer för den här veckan och det är tråk,
eller jo kanske iofs, men jag ska iaf inte iväg någonstans. Men jag
menar för hela veckan, och om vädret ska vara så skit så är det ju inte
skoj direkt! Men nu ska jag kila iväg, eller slänger in några bilder.
Pusshejdå

du såg mig, innan någon annan sett mig, nanananana.


nee ni, gick inte o ladda upp dom där bilderna här, så lägger
nå bara typ på Roman!


och så en på AlexO


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0