10 elefanter!

Godmorgon!
Har vaknat redan vid nio tiden idag, så dvs för ett tag sedan!
Vaknade av att jag var as täppt i näsan, irriterande men nu är
det mkt bättre. Ska iaf ta och städa mitt rum, det som nu finns
och städa där, sen ska jag nog fixa i klädskåpen lite.

Har kikat runt överallt igår, och kollade igenom en hel massa
bilder, jo jag vill ha massa musik, men eftersom att jag har den
här datorn, så har jag ingen bra musik, och har inget program
orkar inte heller skaffa eftersom att andra datan kommer hem
närsomhelst, så ja. Vill iaf bränna skivor, är som sugen på det.
Men ska nog först ta och köra över bilderna på skiva!
Vill även lägga in saker från mobilen, men det känns helt
onödigt med tanke på att jag ändå inte behöver ha dem i denna
burk! Har suttit och kollat på en massa andra bilder också, och
jo det finns en hockey spelare som jag inte tyckt om så mycket
och ack bara det pga hans temperament när han spelar!
Men god knows! Han är en bra spelare ändå, och faktiskt så har
han ett mycket mycket speciellt utseende! Han har typ tagit mig
med storm, i hockeyvärlden :$ men även för att han är helt otroligt
helt enligt mig, så härmed presenterar jag Alexander!

BILDER! japp.


  

så personligen själv, så tycker jag att han ser bra ut!
och man har ju sin smak, vilket är king!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0