clips, pics & fix!

Hello!
Jag fick som lust att uppdatera än en gång, för att slänga upp
en otroligt fin bild, och en ännu hetare bild och ja vad mer.
Ett klipp och lite vadsomhelst!



ZLATAN, ZLATAN!
och INTER, INTER!
en z-i vid!


är så jävla kär, hahaha och jag diggar allt med det här, och just när jag satt
och glodde klippet, så frågade mamsen ngt om de här, så sa jag typ ja men italien.
så sa hon; ja men du har ju italienskt i ditt blod ;)
hahaa, som om jag inte visste det då! så är de så konstigt om jag dras till ita!


på min vägg, eller mitt skåp rättaresagt
så otroligt hot!



och så en ovechkin! :))))

intressant fakta jag vet!
haha japp jag ska slänga upp en massa bilder..

bland min samling av bilder i detta inlägg så måste man ju ha
en på roman också!


vi brukar ju säga så! ac milan!


!amala


hello, avslutar med denna!

ha en trevlig dag!


för det kommer inte jag ha, nejmen!
vill lägga till en sak hit!
Lasu  och Björnfot lämnar, Lasu lämnar för ett spel
i Kiruna. Synd synd, deras trupp har ju typ super forwards btw.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0