give your heart when you can

I know what's going on now, and I take every little word back,
at least if I can.


Hallå!
Nu är jag hemma igen, eller jo jag kom hem redan vid ett tiden
så jag har ju vart hemma ett tag, haha.
Det är skönt med sommarlov, fast det känns inte direkt som lov
eller något nu, men äsch. Som sommar känns det iaf när jag är
utomhus, inte liiika kallt men jag hoppas på 30 plus grader, haha.
Imorgon ska jag förbi mormor, och sen ska jag
nog leka med sofia en stund, och på tisdag kanske vi skulle åka
till magnus? måste fråga! och på onsdag, så har jag inga planer.
eller jo kanske just ja, kanske sku va med nå folks, och sen på tor
åker jag bort igen:)
Var och köpte karra med Sofia idag, gottgott men orkar inte äta det,
och det är synd. Men börjar må illa så ja, och vad mer.
Nej jag orkar egentligen inte skriva så mycket mer..
Nu ska jag sitta och nöta en och samma låt, tusen gånger om
och om igen, ha det bra:) Jo, ska även skriva klart min sak.. Eller fortsätta.
Pusshejdå.




It reminds me of how much I miss you.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0