godmorgon sverige!

och ja äntligen sommarlov, vilket det fortfarande inte känns
som! sov ju inte precis så jätte länge idag, men ja närmare tolv
vaknade jag, haha. så har iaf fått sovmorgon vilket är super skönt.
så nu gäller det, det är redan lite bättre väder och allt, skönt för det
får det som att kännas som sommar iaf, haha.
somnade rätt sent kan jag tänka mig, var ändå hemma rätt tidigt igår,
hade som ingen lust att vara ute sen nåmer, och dom andra var på g
så ja, och ja vad det nu var, mådde även lite illa.
så jag låg här hemma och chillade, och sen snackade jag även med
sofia i telefon jätte länge, mest nog också om gårdagen.
jag träffade även emilia och piia sen där på kvällen vid shell och åh en
hel del iofs, skojsigt:D nåväl, idag ska jag nog till fin, och ja.
ha det bra! vi hörs om några dagar igen, hejdå.


han är så gullig!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0