love of the kindest

Godkväll.
Den här dagen började med skolan, som vanligt dvs.
Idag hade vi en väldigt lugn dag, den bestod enbart av
redovisningar hit och dit. Jag redovisade redan innan
lunch så det var bara att dra hem sedan, man fick ju somsagt
ändå sluta efter det eftersom att man lyckats få klart allt
annat! Och jag skulle ju trots allt ändå till frissan efter lunchen.
Nåväl, missade en hel del redovisningar, var endast på två
st. Nåväl satt hos frissan i ca två timmar, var hem till min
mormor även, innan frissan dvs. Hälsade på en snabbis,
träffade brorsan, Tia och vovven Julia som är där hemma hos
dem, den där jätte söta chihuahuan, rastade den där ute
och det var ovant och gå med en så lugn vovvsing, och
att hålla i den, haha den vägde ju nästan ingenting alls.

Hursomhelst mitt hår är ljusare nu, ovant och se det såhär men
jag kommer ju och vänja mig, och nej jag ska inte färga det
mörkt på ett bra tag, vet inte ens när jag kommer göra det igen.
För nu har jag äntligen fått det ljusare iaf. Drog ut till ÖB och ICA
tillsammans med Sofia, Nora, Erica & Tomppe. Emilia kom också
dit och så gick vi igenom affärerna, var även och checkade en
hel del läppstift med Nora, hittade faktiskt flera som skulle vara
något för mig. Efter det drog vi mot Marielund, Nora kom förbi mig.
Först var vi bara där på bakgården, satt och chillade på bron tillsammans
med Aya, och vet ni vad... Jo hon var jätte lydig, Nora tyckte nog också
det, hon var kanon på att lyssna, och så dansade jag även lite med
henne, haha. Well, vi satt och snackade om en hel del, tvättäkta tjej
saker faktiskt.

Nu är allt klart i skolan, ska bara tömma mitt skåp och ja, allmänt
ta farväl av skolan så ja, haha. Nu ska jag avrunda iaf..
Ha det bra!


You rock my world.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0