midsommarhelgen!

hejhallå,
nu kan jag äntligen uppdatera lite här igen, vilket jag
inte gör lika ofta nåmer, men nu är jag iaf hemma och
har varit det ett bra tag, men har inte riktigt känt för att
uppdatera här direkt eller så, kom hem ganska tidigt.
Well, åkte ju till finland i torsdags, och då var det ganska
lugnt, kom iväg rätt sent! och jag badade, inte för att
det var första gången men det var kallt, och ja vidare.
midsommarafton, då firade jag midsommarn såklart,
och det gjorde jag även igår med, har även badat en
hel del och ja, jag vill bada just nu!
men jag har iaf haft en väldigt trevlig midsommar,
och tur med vädret jo! förutom att det var åska rätt länge
igår, och ja åska var det idag också för den delen.

Nåväl, hoppas att ni har haft en trevlig midsommar:)
Nu ska jag kila iväg, och göra mig smått iordning, sen
ska jag nog iväg och träffa Sofia!
Pusshejdå

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0