s och s hoppar ute på gatan!

godkväll.
den här dagen har gått rätt snabbt vid närmare eftertanke.
jag vaknade första gången vid åtta-tiden på morgonen när
mamsen väckte mig, och undrade ifall jag skulle åka med till
kalix, och ja att jag isf hade tjugo minuter på mig, för hundisen
skulle iväg och ta blodprov! visst, man ligger där och säger att
man inte ens hunnit med att sova fyra timmar ännu, dvs så
skulle det ta ca 20 minuter för mig och bara stiga upp ur sängen.
Hursomhelst så somnade jag om och vaknade senare, sov iaf
typ 5 timmar extra och det var skönt, sängen är så mjuk och
varm och jag vill egentligen aldrig stiga upp, men när jag kikade
ut så var det solsken, a sunny sky!

Wei, såklart jag steg upp och drog på mig behagliga kläder för
att gå ut, så jag var där ute och fifflade med en massa ett tag,
sen senare så drog jag ut tillsammans med erica och nora :)
sen kom även tomppe med oss, men så skulle nora tillbaka
hem så vi drog till ikea och frasses en sväng för att erica ville
ha sin frasses-mjukglass såklart!
Sen drog vi till ikano, och jag och tomppe köpte lite stuffs där,
och min affisch är snyggast i världen!

Vad mer, jag och Erica drog iväg till kuben för att glo fotboll,
och det var nå tjejer som hade match och hff vann typ med 7-2
eller något, helt överlägset iaf :) Sen började det regna, och ja.
Såg ut som om det skulle bli någon tornado, erica snackade
iaf om sina horisontella linjer på himlen som helt plötsligt skulle
ja, gud vet vad! Hursomhelst så blev det skit väder, kallt och
allt på köpet. Ska dra tusentals bilder upp hära nu, eller några iaf.



ja, hej zlatan! passar in där! oh!


ja, vad mer kan man säga? ;)


avslutningsmiddag- hanna, erica, sofia, mattiw, emilia & jag


wu, i kyrkan


tomppe, och matti



det var allt för mig, laddar upp mer pics nångång, kanske senare osv..



något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0